- I ka wā o, at the time of, during.
- I ka wā mua, i ka wā mamua, before, in past times, formerly.
- I ka wā hea, when.
- I ka wā i hala, before.
- Wā mahope, future.
- Ia wā, then, at the time.
- Wā kamaliʻi, wā liʻiliʻi, childhood.
- Wā uʻi, age of youth and beauty.
- Mai kēia wā aku, from this time forth, henceforth.
- Mai kēlā wā mai, from that time on.
- I ka wā pau ʻole, i ka wā mau loa, forever, eternity.
- Wā huli i luna ke alo, the time the belly turns up [infancy].
- Nā wā me nā kau, seasons, chronology.
- ʻAʻohe wā, almost, no time.
- ʻAʻohe nohoʻi he wā, hoʻokuʻi ʻia e ke kaʻa, in no time at all, hit by the car; almost hit by the car.
2. n., Tense, in grammar.
- Wā i hala, past tense.
- Wā e hiki mai ana, future tense.
- Cf. wā ʻānō.
- Wā ihola lākou iā lākou iho (Mat. 16.7), they reasoned among themselves.
5. n., Fret of an ʻukulele, guitar, or similar instrument.
Ua hoʻololi ʻia e ko Wehewehe Wikiwiki. / This entry was modified by Wehewehe Wikiwiki.