- Puni i ka makaʻu, overcome with fear.
- Ulu puni i ka huhū, to grow extremely angry.
- Ka wā e puni ai ʻo Hawaiʻi iā ʻUmi (FS 125), the time that ʻUmi would control all Hawaiʻi.
- PPN puni .
3. vs., Deceived, deluded; to believe a lie.
- Mai noho ʻoe ā puni …, don't you believe …
- Cf. puni wale.
- Ua hāpai, kokoke nō i puni (1 Sam. 4.19), to be with child, nearing completion.
- Ua pōholehole ka ʻili a puni (FS 109), the skin was completely covered with bruises.
- Ka puni ʻana o ka haneli makahiki, centennial.
5. n., A fine-meshed net.
6. n.v., An even number; to be such.
- See ʻoi #3.
Papa helu loli ｜ Wehewehe Wikiwiki update log