1. Movement. Māʻalo, kāʻalo, ʻaui, kaha, hala (pass by); holo, hala, kūnewa, au, uhaiāholo (as time); māʻaloʻalo, hoʻokāʻalo, paikau (to and fro); hoʻoholo, kau, ʻāpono (as a bill); pass away, hala, nalo, nalohia, haʻalele i ke ola, mā (death); come to pass, kō, kau, hoʻokau.
- Also: pāhiki, mao, kaʻa, kaʻa hope, āmio, kīhēhē, malewa, niau, hōlaʻo, pūlō.
- Passed, holo, ʻāpono ʻia (as a bill); loaʻa, ka helu holo mua (as an examination).
- Please pass the salt, ʻoluʻolu e hāʻawi mai i ka paʻakai.
2. Permission. Palapala hoʻokuʻu.
Ua hoʻololi ʻia e ko Wehewehe Wikiwiki. / This entry was modified by Wehewehe Wikiwiki.