ʻōlelo/ ʻō.lelo /
nvt., Language, speech, word, quotation, statement, utterance, term, tidings; to speak, say, state, talk, mention, quote, converse, tell; oral, verbatim, verbal, motion (in early House of Nobles regulations).
- ʻŌlelo a nā hōʻike, evidence, as in court; literally, word of the witnesses.
- ʻO John Owen i ʻōlelo ʻia, the aforesaid [or alleged] John Owen.
- I kekahi manawa i ʻōlelo ʻia, at a specified time.
- ʻAʻohe ʻōlelo ʻana, not worth mentioning.
- ʻŌlelo mai nā kūpuna mai, tradition, traditional lore.
- ʻŌlelo ʻia maluna aʻe, above-mentioned.
- Inā ʻoe e makemake i ke kō, ʻaʻohe ʻōlelo ʻana, naʻu e kiʻi, if you want some sugar cane, don't say anything about it; I'll get some.
Papa helu loli ｜ Wehewehe Wikiwiki update log