mālama/ mā.lama /
1. nvt., To take care of, tend, attend, care for, preserve, protect, beware, save, maintain; to keep or observe, as a taboo; to conduct, as a service; to serve, honor, as God; care, preservation, support, fidelity, loyalty; custodian, caretaker, keeper.
- Mālama ʻana, custody.
- Mālama pono ʻia, well cared for.
- Mālama pono! Be careful! Watch out!
- Mālama makua, one who cares for parents.
- Mālama wahine, caring for one's wife.
- Mālama i kou makua kāne, honor your father.
- Mālama kauoha, obey orders.
- Mālama Lā Kāpaki, keeping the Sabbath.
- Ē kuʻu Akua, e mālama au iāʻoe ma ka noʻonoʻo, O my God, let me serve you in thought.
- O ka hoʻolohe a me ka mālama pono i ke aupuni, obedience and fidelity due the government.
- Ka mālama ʻole i kō haʻi ola, negligence of the lives of others.
- a. Caus/sim.
- b. (Cap.) Star name.
2. n., Pancreas.
3. (Cap.) n., Stroke in lua fighting.
Papa helu loli ｜ Wehewehe Wikiwiki update log