- I loko, into, inside, on or to the mainland.
- I ka moe ʻana o loko o ka hale (FS 259), while those in the house slept.
- Ua lawe nui au no loko aʻe o kēia mau kānāwai, I have taken much from within these laws.
- Kō loko, those inside.
- Mea o loko, things inside, contents.
- ʻO ka inaina i loko o kekahi hana hewa, malice in respect to the commission of any offense.
- Make na loko, death caused by own relatives, or failure to observe one's taboo gods; literally, inside death.
- PPN loto .
4. n., Mainland of the United States (noted in a chant dated 1860, State Archives).
- I loko aku nei au, I've been to the mainland.
5. n., In spite of, regardless.
- I loko nō o ka waiwai, hana nō, in spite of wealth, working anyway.
6. n., By means of.
- Loaʻa ka ʻāina iā mākou maloko o ka ikaika (For. 4:47), we won the land by force.
Papa helu loli ｜ Wehewehe Wikiwiki update log