- Mauna Loa (name), long mountain.
- Mea ʻole ia loa, this distance was nothing.
- E loa ke ola, may life be long.
- Noho loa, to stay permanently (cf. noho lōʻihi, to stay a long time).
- He aha ka loa o kēia pākaukau? What's the length of this table?
- Pau kukui pua i ka loa i lalo, candlenut flowers blooming far down below.
- Cf. loloa, Gram. 8.7.5.
- PPN loa.
- Maikaʻi loa, very good.
- Wela loa, too hot.
- Ma ke kūkala ākea i nā mea koho kiʻekiʻe loa, at public auction to the highest bidders.
- See ʻaʻole, Gram. 8.7.5.
- PCP loa.
3. conjunction, As soon as.
- I loa no iāia e hala aku, ʻōʻili ana ka makua kāne, no sooner had he gone, than the father appeared.
4. n., Head tax officer; government tax as contrasting with king's taxes.
5. n., A district (And.) or large section of it, contrasting with poko.
Ua hoʻololi ʻia e ko Wehewehe Wikiwiki. ｜ This entry was modified by Wehewehe Wikiwiki.