- Lawe ʻana, carrying, transportation.
- Lawe aku, take away.
- Mea lawe, bearer.
- ʻO kaʻu keiki … ke lawe ma ke ʻano mālama waiwai, my son … shall serve as trustee.
- Ka lawe ʻia ʻana, the assumption [as of the Virgin Mary].
- He mea lawe nūpepa, a newspaper subscriber; newspaper carrier, paper boy.
- Lawe mai i ka puke, bring the book.
- Ua lawe mai au i ka ʻōlelo hoʻohiki, I accepted the pledge.
- Ua lawe nui au no loko aʻe o kēia mau kānāwai, from these laws I have borrowed largely.
- Lawe i nā ʻōlelo hoʻohiki, to take oaths.
- Ka lawe kōwehe a ka pāʻū, fluttering of the skirt.
- Ua lawe ia i wahine no ʻAikiopa nāna (Nah. 12.1), he took a woman from Ethiopia as his wife.
- hoʻolawe Caus/sim.; To cause to take, pretend to take, deduct, subtract; subtraction, deduction, minus.
- E hoʻolawe lua mai ka ʻewalu, a ʻo ka haʻina he ʻeono, take two from eight and the answer is six.
2. vs., Finally to become; to become.
- See ex., mikihilina.
Papa helu loli ｜ Wehewehe Wikiwiki update log