- Kona kiʻi, his picture, statue (of him).
- Kāna kiʻi, a picture (or statue) by him or owned by him.
- Pepa kiʻi, joker, in deck of cards.
- Kiʻi maka nunui, prominent, wealthy, or important person, VIP; literally, big-eyed image.
- Kiʻi maka liʻiliʻi, ordinary person; literally, small-eyed image.
- ʻO ke kiʻi nō kēlā o ka makuahine, he's the image of his mother.
- He ʻokoʻa kona kiʻi a me kona kūlana (FS 279), her features and appearance were different.
- See maka kiʻi.
- Isa. 34.4.
- PCP tiki.
3. vi., To try and, go and (idiomatic).
- E kiʻi ā loaʻa ā loaʻa ʻole mai paha, go and get or perhaps don't get.
- See ex., lolelole.
4. nvi., Hula step: one foot points to the side, front, and back; then the other foot does the same.
5. Same as ʻalani, orange.
6. n., Gesture, as in hula.
Papa helu loli ｜ Wehewehe Wikiwiki update log