- Kaʻa loa lākou i waena o ka waha o ua moʻo nei (For. 5:413), they went straight into the middle of the mouth of this lizard.
- Ua kaʻa ʻoia i ka maʻi, he is confined with illness.
- Kaʻa iho nō ā kaʻa iho nō i ka maʻi, sick again and again.
- Kaʻa i ka lawa, it's enough, sufficient.
- He mau lā e kaʻa aʻe, several days gone by.
- Kaʻa ka pilikia mahope, the trouble is gone.
- Ua kaʻa kuʻu ʻaiʻē, my debt is paid.
- Ka poʻe i kaʻa aku ka mālama ʻana i nā mea ana ua, the people charged with taking care of the rain instruments.
- Ua kaʻa ka hana iāʻoe, the work has passed on to you.
6. n. Resin.
8. n. Pulley.
9. See hoana kaʻa.
Moʻolelo loli i Wehewehe Wikiwiki ｜ Wehewehe Wikiwiki update log