1. vt., To give, transfer, go (followed by directionals).
- E hō mai i ka ʻai (Kin. 43.31), set on food.
- Hō mai i wai noʻu, give me some water.
- Ē ke aloha, hō mai he leo (FS 275), O my love, give your voice.
- E hō aʻe kāua, let us go.
- Hō aʻe kāua i ka ihu o ka lio i ka ulu kukui (song), let's turn the nose of the horse toward the candlenut grove.
2. vi., To wheeze, breathe hard.
- Me kāna hō, a me kāna koʻilipi (1 Sam. 13.20), with his colter and his axe.
Papa helu loli ｜ Wehewehe Wikiwiki update log