- Tenure of a chief, noho aliʻi.
- To claim relationship to a chief, hoʻopilipili aliʻi, piʻi aliʻi.
- To boast of association with a chief so as to enhance oneʻs glory, pai aliʻi.
- Offspring of a chief, hua lani, mamo aliʻi, pua aliʻi, kama lani.
- Chief of an island or district, aliʻi ʻai moku, aliʻi kū i ka moku, aliʻi noho moku.
- To make a chief, hoʻāliʻi.
- Peace is a chief, the lord of love, he aliʻi ka laʻi, he haku na ke aloha (poetic).
Ua hoʻololi ʻia e ko Wehewehe Wikiwiki. This entry was modified by Wehewehe Wikiwiki.