ʻoluʻolu/ ʻolu.ʻolu /
- E ʻoluʻolu ʻoe e hele mai, please come here; literally, be kind to come here.
- E ʻoluʻolu ʻoe i koʻu manaʻo, please do me a favor.
- ʻOluʻolu ʻole, unpleasant, impolite, uncomfortable.
- ʻAʻole o lākou ʻoluʻolu i ʻelua dālā, they are not satisfied with two dollars.
- Mōʻī ʻoluʻolu, gracious majesty.
- ʻOluʻolu nō iāia iho, satisfied with himself, complacent.
- ʻAʻahu ʻoluʻolu, comfortable, casual, informal wear.
- Ke noi aku nei au i kou ʻoluʻolu, I am asking a favor of you.
- E ʻoluʻolu i ka mea i loaʻa, be satisfied with what you have got.
Papa helu loli ｜ Wehewehe Wikiwiki update log